logo logo
  • Inici
  • Projecte
  • Equip
  • Publicacions
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Articles científics

Berasategi, N., Legorburu, I., Aliri, J, & Alonso, I. (2021). The walking with friends to school project and its contribution to independet mobility, self-steem and happiness Children & Society, 1-11.

  • Berasategi, N., Arostegui, I., & Ozerinjauregui, N. (2020). Desing and Validation of the Scale Attitudes and Experiences of Students Towards Inclusive Education (SAEIE). International Journal of Disability Development and Education, 1-11.
  • Berasategi, N., Idoiaga, N., Dosil, M., & Eiguren, A. (2021). The Well-being of children in lock-down: Physical, emotional, social and academic impact. Children and Youth Services Review, 106085.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No s'han trobat comentaris.

Archivos

  • juliol 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • octubre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • abril 2021
  • octubre 2020

Categorías

  • Mitjans
Diagnòstic i propostes d’intervenció sobre el benestar, desigualtats i necessitats
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top