logo logo
  • Inici
  • Projecte
  • Equip
  • Publicacions
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Articles científics

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Dosil Santamaria, M., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Reopening of Schools in the COVID-19 Pandemic: The Quality of Life of Teachers While Coping with This New Challenge in the North of Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(15), 7791.

  • Berasategi Santxo, N., Idoiaga Mondragon, N., Ozamiz-Etxebarria, N., & Dosil-Santamaria, M. (2021). Well-Being of Adolescents in De-Escalation Situation: Physical, Emotional, Social, and Academic Impact. Frontiers in Psychology, 3616.
  • Idoiaga Mondragon, N., Orcasitas-Vicandi, M. & Roman, G. (2022). Impact of emergency eLearning in a multilingual context with a minority language: how has the absence of school affected the use of Basque, English, and Spanish in the Basque context? International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Ahead-of-print, 1-18.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No s'han trobat comentaris.

Archivos

  • juliol 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • octubre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • abril 2021
  • octubre 2020

Categorías

  • Mitjans
Diagnòstic i propostes d’intervenció sobre el benestar, desigualtats i necessitats
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top