logo logo
  • Projecte
  • Equip
  • Mitjans
  • Publicacions
  • ES
  • EU
  • EN
  • GA
Articles científics

Ozamiz-Etxebarria, N., Idoiaga, N. , Bueno-Notivol, J., Pérez-Moreno, M., & Santabárbara, J. (2021). Prevalence of Anxiety, Depression, and Stress among Teachers during the COVID-19 Pandemic: A Rapid Systematic Review with Meta-Analysis. Brain Sciences, 11(9), 1172.

  • Ozamiz-Etxebarria, N., Dosil Santamaría, M., Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Santxo, N. (2021). Estado emocional del profesorado de colegios y universidades en el norte de España ante la COVID-19. Revista Española de Salud Pública, 95(1), e1-e8.
  • Idoiaga, N., Berasategi, N., Eiguren, A., & Picaza, M. (2020). Exploring children’s social and emotional representations of the Covid-19 pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 1952.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No s'han trobat comentaris.

Archivos

  • juliol 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • octubre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • abril 2021
  • octubre 2020

Categorías

  • Mitjans
Diagnòstic i propostes d’intervenció sobre el benestar, desigualtats i necessitats
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top