logo logo
  • Home
  • Project
  • Team
  • Publications
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Scientific articles

Gómez Espino, J. M. G. (2012). El grupo focal y el uso de viñetas en la investigación con niños. EMPIRIA. Revista de Metodología de las Ciencias Sociales, (24), 45-65.

  • Ozamiz-Etxebarria, N., Dosil-Santamaría, M., Munitis, A. E., & Gorrotxategi, M. P. (2020). Reduction of COVID-19 anxiety levels through relaxation techniques: a study carried out in northern Spain on a sample of young university students. Frontiers in Psychology, 2038.
  • Gómez Espino, J. M. (2013). Two sides of intensive parenting: Present and future dimensions in contemporary relations between parents and children in Spain. Childhood, 20(1), 22-36.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No comments to show.

Archivos

  • July 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • October 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • April 2021
  • October 2020

Categorías

  • Media
Diagnosis and proposals for intervention on welfare, inequalities and needs
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top