logo logo
  • Hasiera
  • Proiektua
  • Taldea
  • Argitalpenak
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Artikulu zientifikoak

Berasategi, N., Idoiaga, N., Dosil, M., & Eiguren, A. (2021). The Well-being of children in lock-down: Physical, emotional, social and academic impact. Children and Youth Services Review, 106085.

  • Berasategi, N., Legorburu, I., Aliri, J, & Alonso, I. (2021). The walking with friends to school project and its contribution to independet mobility, self-steem and happiness Children & Society, 1-11.
  • Berasategi Sancho, N., Idoiaga Mondragon, N., Dosil Santamaria, M., & Picaza Gorrotxategi, M. (2021). The well-being of children with special needs during the COVID-19 lockdown: academic, emotional, social and physical aspects. European Journal of Special Needs Education, 1-14.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No comments to show.

Archivos

  • July 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • October 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • April 2021
  • October 2020

Categorías

  • Medioak
Ongizateari, desberdintasunei eta beharrei buruzko diagnostikoa eta esku hartzeko proposamenak
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top