logo logo
  • Hasiera
  • Proiektua
  • Taldea
  • Argitalpenak
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Artikulu zientifikoak

Idoiaga, N., Eiguren, A., Berasategi, N., Dosil, M. & Picaza, M. (2022). How are children coping with COVID-19 health crisis? Analysing their representations of lockdown through drawings. Childhood a global journal of child research

  • Idoiaga Mondragon, N., Orcasitas-Vicandi, M. & Roman, G. (2022). Impact of emergency eLearning in a multilingual context with a minority language: how has the absence of school affected the use of Basque, English, and Spanish in the Basque context? International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Ahead-of-print, 1-18.
  • Serrano-Díaz, N., Aragón-Mendizábal, E., & Mérida-Serrano, R. (2022). Families’ perception of children’s academic performance during the COVID-19 lockdown. [Percepción de las familias sobre el desempeño escolar durante el confinamiento por COVID-19]. Comunicar, 70, 59-68.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No comments to show.

Archivos

  • July 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • October 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • April 2021
  • October 2020

Categorías

  • Medioak
Ongizateari, desberdintasunei eta beharrei buruzko diagnostikoa eta esku hartzeko proposamenak
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top