logo logo
  • Hasiera
  • Proiektua
  • Taldea
  • Argitalpenak
  • ES
  • EU
  • CA
  • GA
  • EN
Liburu eta liburuen kapituluak

Rodríguez Pascual, I., & Martínez Muñoz, M. (2020). Infancia, investigación e intervención social: Horizontes metodológicos en diálogo. En: Borrego Alés, Y., Orgambídez Ramos, A. y Vázquez Aguado, O. (Editores)Tendencias de investigación en intervención social, págs. 121-138. Dykinson

  • Rodríguez Pascual, I. (2021) “Idades/Ages”. En: Catarina Tomás, Gabriela Trevisan, Maria João Leote de Carvalho, Natália Fernandes (Eds.) Conceitos-chave em Sociologia da Infância. Perspetivas Globais / Key concepts on Sociology of Childhood. Global Perspectives (pp. 285-290).
  • Martínez Muñoz, M., Rodríguez Pascual, I., Velásquez Crespo, G. (2020) Infancia Confinada: ¿Cómo viven la situación de confinamiento niñas, niños y adolescentes? Enclave de Evaluación y Enfoque de Derechos Humanos.

Entradas recientes

  • “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”
  • “Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”
  • ¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?
  • “Oso krisi ‘adultozentrikoa’ dabil izaten hau”
  • Kaiola barruko jolasak

Comentarios recientes

No comments to show.

Archivos

  • July 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • October 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • April 2021
  • October 2020

Categorías

  • Medioak
Ongizateari, desberdintasunei eta beharrei buruzko diagnostikoa eta esku hartzeko proposamenak
Proyecto financiado por el Ministerio de Ciencia e Innovación a través de la convocatoria 2020 de ayudas a Proyectos de I+D+i
REF: PID2020-119011RB-I00/AEI/10.13039/501100011033
To top